Новини LB Logistics
Зміни майбутньої логістики
news-item1

У світі, який все більше керується цифровими технологіями і автоматизацією, межа між секторами роздрібної торгівлі та логістики стає більш розмитою. У своєму звіті "Майбутнє рітейлу та логістики" експерти консалтингової компанії Cushman & Wakefield розглядають 5 драйверів, які будуть сприяти змінам у логістиці в Європі і в Україні, зокрема.

Модель прямого постачання (Direct2Consumer). Хоча технологія інтернету речей (IoT) вже існує, і список домашніх пристроїв з доступом до Інтернету став нескінченним, для того, щоб модель прямих поставок D2C працювала, виробникам доведеться демонструвати більш високий рівень обслуговування клієнтів. Слід залучати більше IT-фахівців і аналітиків баз даних або співпрацювати із зовнішніми підрядниками для виконання цих непрофільних завдань, як це сталося з логістикою.

Нові технології. Виробничі технології та інновації включають в себе автоматизацію, 3D і аддитивную друк, великі дані, наноматеріали, автономні вантажні та транспортні засоби, робототехніку та штучний інтелект. Виробники використовують нові технології, щоб змагатися з конкурентними цінами, підвищувати прозорість ланцюжка поставок, прискорити вихід на ринок, знижувати залежність від робочої сили, а також для повернення виробництва в країни походження.

Транспортування і доступність. У найближчі 10 років ланцюг поставок ще більше ускладниться. Ключовим фактором для сектора логістики залишається доступність транспортування і розташування складів.

Гібридні і повністю електричні транспортні засоби вирішують проблеми, пов'язані з шумом і забрудненням повітря, і можуть допомогти зробити логістику більш прийнятною для стейкхолдерів у містах. Хоча все ще тривають тестування, автономні комерційні автомобілі здатні підняти вантажний транспорт на одну сходинку вище, зробивши його більш безпечним, надійним і дешевим.

Розташування залежить від доступності великих ділянок землі у разі великих заміських складів, а також від доступності ділянок під забудову промислової нерухомості для міської логістики. Останні повинні знаходитися поруч з містами або в місцях, де ділянки або об'єкти є в дуже обмеженій кількості через високу вартість землі та спротиву стейкхолдерів.

Демографія. Оскільки населення Європи все більше і більше піддається зручностям інтернет-магазинів, структурний перехід від торгової до складської нерухомості набирає обертів. Споживачі електронної комерції зосереджені у містах, тому "остання миля" доставки до кінцевого споживача часто доводиться саме на міста. Вартість міських доставок висока - до 50% і більше від загальних витрат ланцюга поставок в Європі. В даний час об'єкти складської нерухомості розташовані в передмісті, у кращому випадку - на околицях міст, і не можуть увійти в місто через високу вартість землекористування і спротиву місцевих стейкхолдерів.

Нормативно-правова база. Вантажні перевезення продовжують рости, що в значній мірі пов'язано з розвитком електронної комерції. Згідно з прогнозами, до 2030 року обсяг автомобільних вантажних перевезень збільшиться приблизно на 40% і майже на 80% до 2050 року. Політика ЄС спрямована на скорочення автомобільного транспорту у бік більш екологічної і енергоефективної логістики. Правове регулювання вантажних перевезень стає більш строгим і спеціалізованим, особливо у тому, що стосується руху у містах і обмеження на викиди CO2.


Підписуйтесь та слідкуйте за нами у FacebookInstagram та Telegram 

LB LOGISTICS23-09-2018