Ми вступаємо в період динамічних і фундаментальних змін у логістичних операціях та стратегії. Хоча в 90-х роках минулого сторіччя спостерігалося швидке досягнення логістичних компетенцій більшості компаній, ряд сил, особливо потенціалу комунікації та співпраці в Інтернеті, різко змінюється те, як компанії розробляють логістичні стратегії, процеси та системи. Як результат, компанії, які використовують цю нову парадигму, зможуть суттєво зменшити операційні витрати, досягти кращої інтеграції ланцюга постачання та підвищити ринкову спроможність за рахунок задоволення споживачів.
Інтернет запускає нову еру величезного збільшення швидкості та зменшення витрат ланцюга постачання через обмін інформацією та синхронізацію логістики між торговельними партнерами та постачальниками послуг. Створені логістичні можливості сприяють перетворенню ринку з традиційних концепцій логістики на нову еру цифрової логістики.
Як цифрова логістика відрізняється від традиційної логістики?
Цифрова логістика впливає не тільки на частину вартості, але також надає додаткову цінність завдяки можливості доставляти індивідуальну логістику, орієнтовану на клієнта, з більш швидким циклом роботи та винятковою задоволеностю клієнтів.
Компанії, що охоплюють цифрову логістику, визнають, що існує прогрес потенціалу, який починається з функціональної досконалості, переходить до управління логістикою та, в кінцевому підсумку, до інтеграції та співпраці ланцюга постачання, який буде характеризувати лідерів.